+2

Jag samlar vuxenpoäng dagligen nu för tiden.. Idag har jag fått 2! Först brödbak på förmiddagen och nu ikväll har jag gjort hemmapizza! Vuxenpoäng kanske låter fjantigt när man snart fyller 23, men jag är faktiskt en sån där som har varit ung länge när det gäller mycket, men samtidigt äldre än många när det gäller andra saker.

Resten av dagen har jag gjort allt och inget; promenad, tvätt, handling, PLUGG, besök av min underbara mormor och morfar. Jag har ritat upp mitt drömhus och mormor och morfar som är ganska rutinerade på området med några egna hus i bagaget gav mig bra betyg. - Nobelt, sa morfar. Och det säger han inte i onödan.. ;)

Nu ska jag och mamma titta på En oväntad vänskap. Jag har inte sett den än men har hört att den ska vara alldeles underbar!


Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3

2013-04-24 @ 21:49:40
Postat av: Nej tack!

Mycket kan du göra men den där pizzan såg inte nå vidare ut!

Svar: En kommentar på tre år och då skriver du att min pizza ser äcklig ut? Tack ANDY!! :@
Evelina Nilsson

2013-04-25 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0