Sunday bloody sunday

Igår em blev jag utsläppt från sjukhuset. Åkte hem, drog på något lager smink och sen åkte vi direkt iväg på bröllop. Ibland är jag glad att jag är duktig på att hålla isär insidan och utsidan.. Jag var med på vigsel och middag (jag satt på en stol hela tiden för röra sig var inte att tänka på) sen åkte jag hem och tok-däckade vid 19-tiden. Natten har varit väldigt smärtsam och även hela den här dagen. De sa att jag skulle ha ont i 4 dagar efter operationen innan de skulle börja vända så det blir väl bättre efter imorgon hoppas jag.

Idag har jag varit hos mamma och blivit ompysslad. Mormor och morfar var förbi och hälsade på och även Rickard och Nellie kom och hälsade på någon timme. Pappa kom med rosor och kramades lite. Som jag tjatar om det men här kommer det igen; älskade fina människor jag har i mitt liv.

Nu ligger jag i soffan framför Beck med tända ljus, värmekudde och popcorn och undrar hur tusan jag ska hinna med skolan. Man har ju lite smått oflyt.. Vi har haft eget fritt arbete sedan vi började men just den här veckan är det grupparbete och måste vara på plats. Good luck Cherlock!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vad tråkigt att höra att du mår så dåligt, hoppas du piggnar på dig. Vad är det som du opererats för?

2012-09-19 @ 20:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0