I'm back

Åh vilken bra dag.. Det kändes som att det var dags för det nu :)

- Jag har sovit ganska bra inatt och vaknade upp med ENERGI för första gången på över en månad.

- Jag har inte ont när jag sitter längre, bara när jag spänner magen eller när jag går.

- Vårt grupparbete blev klart nyss så jag har fått helg nu!! (bara plugga till tentan som är nästa fredag kvar).

- Jag blev godkänd på förra uppgiften som vi gjorde! (Jag blev först besviken när jag bara fick godkänt men insåg sen att man bara kunde få betygen F eller E så då kändes det lite bättre :p..)

- Ikväll är det hockey och vi har precis skaffat alla kanaler så ikväll blir det hockeymys i soffan!

- Hösten är här och jag bara älskar höst. Just nu är höst min favoritårstid! Tända ljus, varma kläder, lugn, fina naturen. MYS!

- Jag är kär!

- (Och här kommer den nördigaste:) Jag fick hem nyaste Mari Ljungsteds bok igår så nu ska jag läsa annat än faktaböcker!



Kommentarer
Postat av: mormor

Så glad jag blir när du mår bra!
Hockey i kväll? Struntar du i bönderna som söker fru?
Ha det fortsatt bra önskar jag med kramar <3

2012-09-19 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0