Everything's gonna be alright!

Operationen är klar och den har gått bra. Jag hade jätteont när jag vaknade men fick mycket smärtstillande så det blev bättre. Jag bråkade lite med sköterskorna också över alla slangar i näsan osv. när jag var alldeles nyvaknad och groggy.. Jag skämdes och bad om ursäkt såklart när jag var vid riktigt medvetande..

När jag kom tillbaka från uppvaket vid halv 6 satt finaste älskling och väntade på mig. Åh vad jag älskar den mannen! ❤ Han har varit helt underbar nu när jag legat här på sjukhus.

Och det har även alla andra varit. Tack alla fina underbara människor som har hört av sig och bryr sig. Telefonen har gått varm och jag blir så himla glad ska ni veta. Mormor och morfar, farmor och farfar, mamma och Thomas, pappa och Maria, Amanda, Johannes, Josefin, Fia, Malin, Emelie, Linda, jobbet, Pontus, Peta, Filip, Eva och Martina, Ida, Ing-Marie.. Och gulle ni som hört av er på annat sätt också och hälsat osv <3 Speciellt tack till Rickard Svedin också som skjutsade hit mig i onsdags. Ni är alla guld! hehe det låter som jag vunnit en Guldbagge eller nåt :p Jag vill bara att alla ska veta hur otroligt glad och tacksam jag är ❤❤❤

En extra stor kram till min andra hälft-syster som fått tråkiga nyheter.. När jag är tillbaka som vanligt igen ska jag stötta dig som aldrig förr. love

Imorgon får jag åka hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0