Bästa kräftskivan!!

Tack min finaste bästa familj för en mysig kväll.. Det bjöds på underbar mat och trevligt sällskap - och det bästa på hela kvällen var att våra pojkvänner dragit ihop värsta "hey baberiba" sketchen om oss i familjen. Vi skrattade så vi hade kramp i både kinder och magar!! På något konstigt vis har man inte vant sig helt hundra med att mamma och pappa skilt sig. Eller jo vant sig har man såklart men man vill liksom att båda ska vara med när man gör mysiga och roliga saker med familjen som ikväll tex.. Det är alltid en som saknas. Men men that's life!

Nu åkte Andreas till Hb för att jobba och jag borde sätta mig och läsa igenom lite plugg men jag är så trött så jag tror att det får bli en dusch och sängen istället.. Tack för idag. Slut för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0