Utgång? Nej tack.

Jättemysig dag igår med Fia och Rickard. På kvällen var jag med familjen Åström till Meat och åt. Det var gott och supertrevligt! Tack för allt.

Efter middag och efterrätt skulle jag och Fia ut hade vi tänkt så vi fixade i ordning oss och gick ut. Vi gick till heartbreak och när vi skulle hänga in jackan insåg vi att vi ville hem så vi hämtade upp Rickard på Allstar och så gick vi hem igen haha. Fia gick och la sig och jag och Rickard satt och pratade tills halv 3 när älskling slutade och kom och hämtade mig.

Idag har vi hunnit med frukost på Ikea, köpt lite kläder på köpis och storhandlat på Willys. Jag älskar att tjäna en timme på dygnet, så borde det alltid vara :)

Fint väder. Massa plugg. Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0