Saturday night

Myskväll med hjärtat och hans kompis Albin.. Tanken var att vi skulle ut och äta på Church Street men när vi kom dit och insåg att kön var timslång, och våra magar kurrade som aldrig förr, bestämde vi oss för pizza och film i soffan istället. Vi hyrde alla tre Sagan om ringen-filmerna och tänkte ha filmmaraton men vi har 1.5 timme kvar på 2:a så vi får nog ta den tredje någon annan dag. Jag är imponerad att jag ens är vaken fortfarande, jag som alltid somnar till filmer.. Btw, vem av oss har bäst godissmak tro? ;) Tänk att två så olika människor kan hitta på varandra....



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vems är vems?:)

Svar: Det goda färgglada är mitt och det snuskiga till höger är Andreas :P
Evelina Nilsson

2012-11-11 @ 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0