Nov. 26, 2012

Idag har jag varit till frisören och färgat lite mer ljust i topparna (ombre) och efter det blev det lunchbuffe med mormor och mamma! Mysigt mysigt.

Nu är det dags att ta tag i mitt plugg en gång för alla.. Jag har gjort allt annat än plugga sedan jag började skolan för någon månad sedan; jobbat, städat inför visningar, flyttstädat 2 hus, legat på sjukhus, umgåtts med alla möjliga, åkt till Småland, varit i Stockholm, haft ont i magen!!!! Jag har ju alltid haft så lätt för mig så jag har liksom tänkt att det skulle bli likadant nu. Därför har jag inte lagt ner någon tid alls på skolan och nu börjar jag inse (tillsammans med mormor idag) att det inte riktigt funkar så längre. Skärpning på mig och nu ska jag plugga arslet av mig!


Kommentarer
Postat av: mormor

Oj så klok du verkar, lycka till <3 <3 <3

2012-11-26 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0