Rhodos 2012

Ikväll blev det jobb för min del. Tjejkväll på stan så det var öppet ända tills 22 och herregud vad folk det var!! Det var bara att stå och mata i kassan som gällde och städa undan allt stök.. Sen när jag kom hem åt jag och A lite middag innan han skulle iväg på bio med kompisar. Nu har jag bäddat ner mig i sängen och grejat med lite till bloggen så här kommer några bilder från resan.. Det är från två olika kameror så de hamnade lite blandat. Vi hyrde bil några dagar och åkte runt och tittade en del. Bland annat var vi in till Rhodos gamla stan, en dagstripp till Lindos och så låg vi två dagar på snorkelstränder. Resten av tiden slappade vi på hotellet vid stranden där. Åh vad jag älskar att resa!!



















































Det tar sån tid att lägga upp bilder och med tanke på att jag kom i säng efter 6 imorse är jag ganska trött så det här får helt enkelt räcka. God natt alla söta och sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Krrstin rask lind

Åhh vad mysigt vi har haft!!!

Nu har vi massor av fina minnen och är utvilade och påfyllda till både kropp och själ! Tänk vad vi har skrattat!!! Det har verkligen varit underbart!!! Och jag är SÅÅÅ glad för min finaste morsdagspresent!!!! Jag älskar mitt fina guldhalsband!!!

Puss Mammi

2012-06-01 @ 07:35:47
Postat av: Linda Lindh

Kortet på Er 4 syskon påminner mig om julkortet vi fick för en massa härrans år sedan när ni fyra då satt på en stengärdsgård med lika hemsydda klänningar och rosetter i håret, johannes tror jag hade fluga....lika söta nu som då!!!!!!

2012-06-01 @ 20:38:03
Postat av: Annso

Så fina ni är allahopa och ni är ju något större nu än den gången jag också fick vara med ut och resa;) den gången hade ni extra hår i form av flätor som matchade denna resas bikinin:) STOR KRAM på er alla fina "kusifiner"

2012-06-02 @ 23:08:01
Postat av: mormor

Fina platser, fina människor, kram till er alla:)

Love you <3 <3 <3

2012-06-02 @ 23:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0