We found there was more then just simple combinations

Igår var det match igen och Brynäs vann. Åh jag är så stolt över min fina bror! Efter matchen väntade vi på vårat eget lilla hockeyproffs och så följde han med oss hem. Josefin, Johannes och jag har trängts i våran säng i natt och Andreas och Simon sov i soffan. Mys!! Sen imorse kom även Amanda och Mattis och så åt vi en härlig våffel frukost.

Efter lunch åkte jag och Joppla ut till pappa och har spenderat kvällen med dom. Jag har också varit och hälsat på min älskade bebis! Stackarn har åkt på öroninflammation och fick springa runt i dumstrut..

Snart är det dags för sängen! Imorgon blir det jobb. God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0