En bra dag.

Jag och syster åkte ut till Hedesunda på eftermiddagen och jag hade sådan galen tur!! Jag körde ALLDELES för fort hela vägen ut dit och när jag kom till Ölbo såg jag hur en bil en bit framför mig satte igång blåljus och blinkade in en bil framför. Jag tokbromsade och lyckades glida förbi och är så glad att mitt körkort finns kvar hos mig :) Det var väldigt nära. uuhhh..

Vi pysslade om mamsen lite som är hängig och så passade jag på att städa bilen när jag var där ute. Fy vad skitigt det var men nu är den röda faran som ny igen ;)

Det blev fika till middag idag. Först massa äppelkaka och vaniljsås och sen sockerkaka och bullar. Magen står åt alla håll men vad gör det om hundra år. Idag är en glad dag.




Kommentarer
Postat av: mormor

När du klarade ditt körkort fick du en ängel av mig. Du fick inte köra snabbare än att skyddsängeln hann med dig. Det måste du tänka på! Var alltså rädd om dig, kram.

Det gick sämre för mig när jag körde för fort;800:-

Det kan man ha roligare för.

2012-03-09 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0