Torsdag!

Ännu en bra dag på jobbet.. Mindre bra dag privat men gu vad skönt det är att jobba när man känner sig lite sisådär för annars är jag ganska duktig på att fastna i den där dåliga känslan och göra ingenting. Jobbar man måste man ju vara glad och trevlig och då glömmer man liksom bort sig själv för ett tag. Och tillslut har man tappat bort det dåliga och så är man sådär otroligt glad och lycklig igen. Det går upp och ner minsann, men det är väl det som är livet?

Jag sov hos lillebror inatt. Mysigt som tusan! Nu kom jag precis hem och ska äta lite och sen försöka sova tidigt för imorn blir det minsann ingen sovmorgon!

Hmm.. Vad har jag för rolig bild att bjuda på då? Ingen alls! Men jag kan ju tala om att jag var med om min första biljettkontroll på bussen idag :s som tyr var hade jag biljett!


Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3

2012-06-16 @ 07:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0