Strul!

Blogg.se håller tydligen på och gör om hela sidan och allting. Därför funkar det inte att blogga från appen på Iphonen.. Eftersom jag har alla foton på telefonen så blir det ju inget roligt inlägg om jag bloggar ifrån datorn så ni får minsann stå ut tills blogg.se har styrt upp alltihop. Dessutom har jag inget roligt att berätta för det enda jag gör är att jobba som tusan den här veckan både på VILA och på Gnistan (HVB-hemmet för ensamkommande flyktingbarn). 60 h den här veckan + 15 h nattjour. Men det blir ju roligt att få lön och så länge vädret är ostadigt mår jag inte det minsta dåligt av att jobba! Tvärtom.. Jag trivs som bäst när det är mycket som händer och när det är full fart. Nu ska jag gå och hämta Elliot på dagis och sen kommer Andreas hem från jobbet om några timmar. Tråkigt att det blev lite sämre väder. Jag som hade tänkt att jag och Elli skulle gå och bada på Fjärran Höjder, men nu får vi hitta på något annat skoj. Ha en fin dag allihop :D

Kommentarer
Postat av: mormor

Jasså jobbar du sååå mycket. Då får man väl aldrig se dig här i stugan då.

2012-06-29 @ 14:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0