Min dag

Stackars lilla bloggen då.. Det får visst inte lika mycket kärlek som innan haha. Jag har jobbat mycket hela veckan och haft massa annat för mig så jag har inte riktigt haft tid. Idag har jag jobbat 9-17, sen åkte jag hem och bytte av A som skulle iväg och jobba tills imorn förmiddag. Elliot är hos oss i helgen så vi har varit ut på äventyr hela kvällen; mys i lekparken, prommis ner på stan för lite shopping, pizza och sen fotboll innan han slutligen somnade. Amanda kom hit en sväng efter jobbet så vi har ätit jordgubbar och snart blir det dags att sova! Tråkigt med Sverige-matchen men det är sånt som händer. Fotboll är ändå tråkigt.. Hockey däremot. Jag nästan längtar efter nästa säsong!

 


Kommentarer
Postat av: ormor

allt har sin tid, kram

2012-06-16 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0