Bästa lediga dagen!

Jag tog 10-bussen ut till Hedesunda i förmiddags för att spendera min lediga dag med pappa. Åh vad härligt vi har haft det. Gått i skogen hela dagen och plockat svamp och blåbär. Farmor och farfar följde också med på en sväng. Nu ikväll har vi grillat. Jag blev så sugen på att följa med till ön men jag börjar jobba kl 9 imorgon så det fick bli bussen hem istället. Jag hade kunnat göra vad som helst för ännu en ledig dag imorgon. Resten av kvällen har jag spenderat med Fia och Rickard (läs Rickard eftersom Fia pratade i telefon de 2,5 timmarna jag var där hehe) Här får ni iaf några bilder från min dag! Enyoj.


Kommentarer
Postat av: mormor

<3 <3 <3 har du oxå röda stövlar - snyggt!

2012-08-01 @ 11:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0