1 1/2 år

Idag när jag satt och tittade på kort insåg jag att jag och Andy hunnit med en hel del trots att vi inte varit tillsammans så himla länge.. Tänkte bjuda på bilder från lite av varje eftersom jag har fått en del kommentarer om att jag är dålig på att lägga ut bilder nu för tiden. Så enjoy haha !

Spa i Tellberg






Tittat på hockey MASSA gånger




Basket i Södertälje




Haft grillning och picknickmys !!






































Andreas har spelat matcher och jag har tittat på




Myst hos våra familjer














Stockholmshäng flera gånger














Göteborg










Cyklat, sprungit, åkt inlines, promenerat




Skara sommarland






Falu koppargruva






Modevisning






Ätit mer på MAX och Mc Donalds än hemma haha




Myst hemikring












Rhodos



Teneriffa




Vi har bråkat




Och vi har varit massa kär!!




Haha jag insåg för ungefär en halvtimme sedan att vi har så GALET mycket kort så jag har inte ens gått igenom hälften än men nu har ni fått sett en del iaf :P Vilken tid det tar att lägga upp kort! Nu ska jag poppa min tredje popcorn påse för dagen och sätta igång en film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0