Hamilton

Idag är det exakt ett år sedan jag åkte till USA. Det är alltså idag jag skulle ha kommit hem från min au pair resa.. Det känns som att det var ganska nyss jag åkte, samtidigt som jag har hunnit med hur mycket som helst under tiden här hemma.

Idag har vi haft en riktigt bra dag. Jag var med Josefin på balettakademin idag och tittade på några danslektioner. Fy tusan vad vackert det är med balett! Och sjukt häftigt att man kan ha sån kontroll på sin kropp. Jag är ännu mer imponerad och avundsjuk på folk som kan dansa efter den här dagen :P Och vilken underbar stämning det var på skolan! M Y S !

När Josefin slutat skolan mötte vi upp min kära efterlängtade Malin som precis flyttat hit. Vi tittade på Hamilton på bio (av mig får den bra betyg), åkte hem och åt fajitas och massa annat gott och satt och pratade i soffan i massa timmar.



Imorgon åker jag hem :( Mysigt att träffa Andreas och få tillbaka min underbara telefon, men Stockholm är en grym stad och det har varit galet mysigt att umgås med lillasyster lite.

Nu ska vi sova. GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hände med Usa egentligen å värdfamiljerna?

2012-01-26 @ 02:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0