God natt!

Nu är jag hemma.. Det var nära att jag sov kvar men så insåg jag att jag stod på fel sida vägen (dumma datumparkering) och när jag väl skulle ut och flytta bilen kunde jag lika gärna åka hem.

Vi har sett tre filmer; två med snyggingen Ryan Gostling!
Drive: rekommenderas inte, knäpp film haha.
Crazy stupid love: Grymt rolig film!! SE DEN!
Och så har vi sett Alvin and the chipmunks. En av mina favorit barnfilmer!

Nu ska jag krypa ner i sängen och lösa lite mordgåtor innan jag kan somna. Jag är inte det minsta trött så förmodligen hinner jag läsa slut hela boken innan John Blund kommer på besök ;)

Jag ska bara uppmärksamma er om att jag saknar min snygga-gulliga-dryga-roliga-omtänksamma-knäppa-håriga-älskade-95kilos klump! 4 dagar har gått sen vi sågs, bara 5 kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0