2011 - THE MIRRORS ARE A LOSING GAME THEY ONLY SHOW YOU BACKWARDS ANYWAY

Jahaja.. det var det året det.
Fy tusan vad mycket som har hänt det här året:

- Jag har varit utomlands tre gånger.
USA på min au pair resa då jag fick se New York; Central park, Empire state building, frihetsgudinnan, World Trade Center m.m. Jag har bott i Washington DC och sett the capitol buildning, Washington monumentet, vita huset, den där Lincoln byggnaden där Marthin Luther King höll sitt berömda tal.
RHODOS med min kära på en underbar semester. Vi hyrde bil och fyrhjuling hela veckan och åkte runt hela ön och slappade på massa olika fina stränder, snorklade, åt god mat, gick runt i gamla stan och hade det alldeles underbart.
TENERIFFA. Lilla spontanresan som blev istället för Sälen som vi hade bokat. Det blev ju ingen snö och hur kul är det att åka skidor i snötomma backar? Jag och Andreas åkte tillsammans med Amanda och Mattias, bodde på jättefint hotell, åt god mat, spelade kort, läste och njöt.

- Jag har jobbat på fyra olika ställen.
CUBUS.
GDG. Sålt korvar, bensin och godis för första gången i mitt liv haha.
SWEDBANK. Lärt mig massor! Gu va jag trivdes med att jobba där. Dessutom har jag hållit i över en miljon i kontanter ;)
GNISTAN där jag fortfarande är kvar och jobbar. 

- Jag har varit på lite småtripper i Sverige.
Norrköping och Göteborg med Andreas. Liseberg och annat skoj.
Stockholm massa gånger.
Gnarp och hälsat på släktingar.
Skara sommarland med familjen och släktingar.
Varit med och tittat på Brors hockeyslutspel i Karlstad och bott på hotell med papps.
Mys med mormor i sommarstugan.
Västerås för att hämta Andreas dykarutrustning (som jag kom på nu att han är skyldig mig en resa för eftersom vi slog vad om att han inte skulle använda den mer än 20 ggr i år.. Vad var det jag sa!)
Massa olika små äventyr här i Gävle!

- Jag har varit på lite underhållning.
Allsång på skansen med Såfia.
50 Cent med Sassa.
Lena Philipssons show.

- Jag har pluggat engelska B på komvux.

- Jag har blivit brunett.

Tack alla inblandade för ett fint år. Och tack för att ni läst min blogg så troget ;)
Jag hoppas att år 2012 kommer bli ett grymt år!


Kommentarer
Postat av: mormor

Jaa du lilla stumpan, så mycket man hinner på ett år. Språket förändras oxå, "grymt" var på min tid detsamma som "otäckt/elakt", så jag hajar till när du hoppas på ett grymt år.

Första dagen på det nya året har jag bara slöat, få se hur det fortsätter...Det är iaf meningen att jag ska bli pensionär ;( och mormor igen :).

Gott nytt år till dig, mitt lilla favoritbarnbarn

2012-01-01 @ 21:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0