USA

 
 
Jag har legat nerbäddad hela dagen.. Fy tusan vad hängig jag varit. Killsjuk skulle man faktiskt kunna säga (ni vet hur killar blir när de blir lite snoriga; tror att de ska dö och knappt kan röra sig så fort de får en vanlig, enkel förkylning haha).. Det har resluterat i massa sömn och så har jag tittat igenom och försökt sortera alla mina bilder på datorn. Jag fastnade lite extra vid mina USA bilder. Fy tusan vad jag gillar USA! Jag önskar att jag kommer kunna åka dit någon gång igen. Min dröm är att ha sett hela världen innan jag dör och jag är på god väg ;) haha eller inte.. Men jag älskar verkligen att resa! Första målet får väl bli alla världsdelar. Än så länge har jag varit i dom här länderna:
 
USA 2 ggr (Florida och Washington/New York)
Grekland 4 ggr (Rhodos 2 ggr, Naxos och Kreta)
Spanien 2 ggr (Teneriffa och Mallorca)
Tunisien
Egypten (Pyramiderna var grymma!)
Thailand
Kina
Polen (koncentrationslägren Auschwitz och Birkenau). 
England
 
 
Nu ska jag äta lite tomtegröt och sen fortsätta vara sjuk i soffan.. :P 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Är det bara för att vi inte fotade som du glömt London - ska vi göra om det kanske?!! <3

2012-12-05 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0