Stackars lilla plupp

Jag har en sjukling här hemma igen.. Han har varit dålig till och från i över en månad men igår ringde stackarn när jag var i Hedesunda och han var jättedålig med nästan 40 graders feber och yrade och så. Vi var till Södertull och han fick penicillin utskrivet så om någon dag ska han väl må bättre igen, lagom till julafton :)

Vi har bara tagit det lugnt idag.. Andreas har slappat i soffan och jag har fixat med lite julklappar, tvättat, varit och hyrt några filmer och solat en sväng. Jag solar egentligen inte solarium längre men när jag insåg att jag var genomskinlig/blåvit ändrade jag mig.. Nu ska vi titta på julfilmer och bara vila. Skönt att vara klar med det mesta i god tid innan julafton så man slipper stressen! Jag har bara några få grejer kvar men det har jag hela helgen på mig att fixa..


Kommentarer
Postat av: mormor

Stackars Andreas Kryapådigkram från mig <3 <3 <3

2012-12-21 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0