Pepparkakshouse

Det var mycket folk även idag på jobbet.. Kunderna tröttnar visst aldrig på rean, haha. Åååh Johannes spelade final idag på en stor cup i Mora och alla åkte dit och tittade på finalen utom jag som stod och sålde kläder hela dagen. Jag ville också åka!! Kul att dom vann alltihop iaf. Extra roligt att brors avgjorde semin och så gjorde han även ett mål i finalen. Bästa finaste Johannes!

Ikväll har vi myst med Amanda och Mattias som åker till Thai imorgon. Som jag kommer sakna dom, plus att jag är lagom avis!! Ni kommer ha det alldeles underbart.

Imorgon är det sista dagen på detta år. Det ska vi fira på mysigt vis :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Heja Elliot <3

2013-01-01 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0