Nedräkning..

Vi fick en julkalender av mamma i år igen :) Andreas smällde i sig hela på en gång första året och när mamma gjorde sin koll vid lucia för att se att man inte har ätit mer än man får fick han minsann skämmas ;) Han fick en ny det året för att bevisa att han klarar det, viktigt det där.. Nu sitter han här bredvid: "hur många får jag äta, visst är det den 3e idag?" haha..

Jag har åkt på alla dagisbacelusker som finns den här helgen. Andreas baciller har jag lyckats stå emot i 2 veckor men när Elliot kom var jag körd.. Nu nyser jag och snorar och kliar i ögonen och är slö. Tur att man inte är kille för då hade man ju legat däckad ;)


Kommentarer
Postat av: mormor

Adventskalendrar tillhör avdelningen karaktärsträning, mycket viktigt <3<3<3

2012-12-03 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0