Naxos

 
Hela förmiddagen mös jag och mamma runt i massa butiker och shoppade julklappar.. Jag är så glad för min underbara mamma! Härligt att jag lyckades få en mamma som jag trivs så himla bra med ♥ Många mamma på rad nu haha.. Efter jobbet åkte jag hem och slog in alla julklappar så nu ligger dom fint under julgranen. Åh vad mysigt det är med jul!! Ändå kan jag inte låta bli att drömma mig bort till värme och mys. Inte nu över jul såklart men att åka en vecka efter nyår skulle inte sitta helt fel.. Bjuder på några härliga bilder från våran senaste resa. 
 
 

 
Gohjärtat haha.. 
Andreas jobbar borta inatt så jag ska sova själv och då har jag alltid svårt att komma i säng.. Det finns så mycket som jag vill passa på att göra då känns det som plus att det är så himla tråkigt att gå och sova själv så då skjuter jag på det istället. Men men.. Det får bli en nattmacka, dagens avsnitt av julkalendern och sen förhoppningsvis ett litet besök av John Blund. God natt på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej skruttfia. Inga sådana dagdrömmar - lev här o nu (du vet vad jag menar ). Ge drömmarna en chans på natten - gå o lägg dig i tid!!!! Kram Bästa Favoriten, bland många andra <3 <3 <3 :) Jag/vi börjar oxå få till det ; julfint, julsånger.....

2012-12-20 @ 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0