Naxos - från digitalkameran

 
Haha ja det var det det.. Nu får det räcka med Naxosbilder här på bloggen för ett tag framöver.
 
Jag har haft en bra första dag i skolan :) Åh vad sjukt bra det känns att vara tillbaka i "använda-hjärnan-till-något-bra-stadiet".. Den har liksom slappat till sig och det känns så himla bra att komma igång med utbildning och plugga och jobba med hjärnan igen. Föreläsning 9-12 och sen var det ingen mjukstart direkt. Jag har suttit och pluggat i några timmar nu på eftermiddagen och det är nytt och ganska svårt men det känns grymt! 3 år kvar bara tills friheten igen, hehe ;)
 
Ikväll blir det mys på Church Street med Amanda och Mattias.. igen. Bara ÄLSKAR den maten! Vi måste fira min första dag i skolan och Mattias första dag på jobbet (man kan alltid lyckas hitta en bra anledning..:P)
 
Hoppas ni haft en fin dag.
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Bra att du gillade plugget! Jag gillar också skolan - ska jobba i klass 1 i Tärnsjö på torsdag och fredag <3

2012-08-27 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0