Happy Day

Åh vilket grymt dygn jag har haft sedan jag slutade jobba igår 18.15. Fia och Rickard och hämtade mig så köpte vi med oss pizza till Gävle strand och mös tills solen gick ner. Då blev det långprommis för mig och Fia och sen gick jag hem och där det var fullt med kompisar till Andreas. Dom droppade av en efter en men Johannes blev kvar hos oss inatt så vi satt och skrattade och pratade tills efter 2.

Som jag har gjort nytta idag! Upp tidigt, handla mat, promenad, hängt med brors, skickat efter böcker för jag börjar plugga om 2 veckor :)))) Så jag har kikat schema och ordnat med massor som måste fixas för jag jobbar hela veckan och sen på lördag åker vi utomlands en vecka :))) Härliga liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0