Det var dom dagarna

Vi hade tänk vara kvar i Sthlm enda tills ikväll och gå på Grönan hela dagen idag men igår fick A tråkiga nyheter så vi åkte hem på em och höll oss hemma och bara mös istället. Igår kväll var vi och såg Batman på bio. Den var helt ok men lite för mycket amerikansk actionfilm för min smak. Jag tycker verkligen inte om när de ska vara för mycket käcka kommentarer under fight-scenerna. Men den var sevärd. Däremot satt jag och tänkte på dom stackarna som var och såg filmen i USA när "jokern" kom in. Fy vad hemskt! Bla bla bla.. Jag har en rolig nyhet att kläcka också :))) Så länge får ni en bild på våran frukost hos Josefin på Odenplan igår förmiddags. Tack bästa finaste Andreas (och lite Josefin) för en mysig helg. Imorgon är det back to work igen!


Kommentarer
Postat av: mormor

tråkiga nyheter, roliga nyheter....
Jag har oxå en nyhet; denna regniga sommar (dynor ut dynor in) har fått oss (Roland)att börja bygga tak på altanen på lillstugan. En bra nyhet <3

2012-08-07 @ 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0