4 dagars ledighet!

Min första lediga helg sen i maj :)) Då passade älskling på att ta med mig på hemligt äventyr.. Jag fick veta vad jag skulle packa och så åkte vi. Vid 21-tiden igår kväll kom vi fram till Stockholm och min fina syster och då bjöd hon på god middag. Vi satt och pratade och hade det härligt.. Idag har vi haft mysigaste dagen. Åh vad jag mått bra idag :) Vi tog en sovmorgon imorse. Sen en promenad runt Djurgården, suttit och myst i solen och tittat på människor, ätit, fikat, ätit igen, gått på stan i butiker, hängt med syster och Malin, varit på slottet och tittat på vaktbyte (haha) och kikat runt i gamla stan. Åh vad jag älskar Stockholm. Dessutom älskar jag den här helgen och att vara ledig tillsammans med finaste människorna är underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0