Snickerskaka!

Tänk att jag står och bakar (alla mina läsare borde vid det här laget veta att det är bland det tråkigaste som finns enligt mig) i min ensamhet en lördagkväll.. Det är ju nästan så jag inte tror på det själv. Men nästa helg ska det firas och partas för då fyller Emelie år! Det blir min första utgång sen Mr psykopat jagade mig hela vägen hem till dörren och det var flera månader sedan!! Bättre lycka denna gång :p

Jag fastnade vid 4:ans lördagsfilm "Kärleken checkar in" och jag bara älskar såna där må-bra filmer. I vanliga fall tittar jag på djupa, sorgliga, nedstämda filmer men det ska jag nog sluta med för man mår mycket bättre efter en kärlekskomedi! Nu känner jag bara för att vara lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0