Once upon a time

Ja och så var det det där med att sova också.. Jag ligger nerbäddad i sängen på jobbet och funderar över livet i största allmänhet. Tänk vad mycket man kan tänka..? Och när man börjar tänka går det liksom inte att sluta och ännu mindre somna så nu ligger jag och tittar upp i taket. Jag ska gå upp om 4 timmar så det vore ju bra om jag kunde få lite besök av den där Blund nu.

För att lätta upp lite i detta otroligt roliga inlägg ska ni få se en skyltdocka som jag sprang förbi i veckan. Har aldrig sett så stora "pääts" på en docka förut. Jag tyckte det var lite roligt men det kanske bara är jag som är kvar i den humorn fortfarande? God natt med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0