Bra helg!

Vi har haft ett supermysigt dygn ute på havet! Igår åt vi den bästa middags-buffén jag någonsin ätit i hela mitt liv!! Det var så otroligt mycket olika sorters mat och efterrättsbordet var enormt! Vi rullade verkligen ut därifrån efter middagen.. Sen efter middagen satt vi och mös i hytterna, var runt vid de olika underhållningsställena som fanns och lyssnade på kareoke, satt och pratade och hade det bra. Vid tolv drog de över golv över poolen och där dansade vi tills halv 4 inatt! Imorse bjöds det på en enorm fruokost och sen har vi mest suttit och tittat ut över Stockholms fina skärgård innan vi kom till Stockholm vid 16-tiden. Nu har jag duschat och ska sätta mig i soffan och titta på BB. Tack världens bästa pappa och Maria för en mysig kryssning!

image description

 

image description

 

image description

 

image description

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Roligt att ni haft det så bra. Skulle blivit lite avunsjuk kanske om jag inte varit på ett fint kalas i går kväll, där det oxå bjöds på god mat. Välkommen hem igen <3

2012-04-22 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0