life as we know it!

Det blev en mysig kväll igår! Fia, Rickard, Amanda och Mattias kom hit och tittade på film med mig :) Jag brukar vara ganska tråkig när jag hyr film för jag hyr ofta allvarliga, verklighetsbaserade, hemska dramafilmer, krigsfilmer och sånt haha.. Men igår fick det bli en dramakomedi och den var faktiskt jättebra. "Life as we know it" hette den och Fia höll på drunkna i sina egna tårar så den kan jag rekomenndera!

Jag kom nyss hem ifrån ännu en rolig heldag på swedbank. Att plugga halvtid samtidigt som man håller på "skolar in sig" och försöker lära sig ett helt nytt kassasystem, lagar och regler och massa på BANK är dock inte att rekomendera. Man är helt slut i huvudet när man kommer hem eftersom man suttit hela dagen och tagit in massa nya saker och lärt sig massor. Då är det inte så lätt att sätta sig och försöka få hjärnan att bli pigg och plugga i massa timmar. Hur kunde man lära sig så mycket i skolan egentligen? :S :S Jag kanske börjar bli gammal, hehe.

Snart hoppas jag att hjärti kommer hem så man får se skymten av honom lite den här veckan iaf. Jag jobbar ju mellan 9.30-18.00 och den här veckan jobbar A 18-06. Perfect timing, haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Fiiia

Här går man in och ska läsa för en gångs skull och då försöker du få mig att framstå som blödig va? Jag ?? haha! Drunkna var väl att ta i ;) Eller joo den var såå bra faktiskt! De kom ju nån skvätt från dig också :D

2011-09-27 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0