Something new

Det är faktiskt supermysigt att vara själv :) Såklart är det ännu mysigare när hjärtis är hemma, men jag trivs med att vara själv mer och mer. Förut fick jag panik och hade ingen aning om vad man gjorde när man var ensam eftersom jag växt upp i en stor familj och alltid haft människor runt omkring mig. Men med hjälp av USA-resan och Andreas (som jobbar väldigt mycket) har jag lärt mig och det är underbart att vara själv! Jag har blivit bästis med mig själv and I like it!

Den här veckan blir det inte nå Swedbank för min del. Jag ska provjobba dygn måndag-tisdag och torsdag-fredag. På onsdag har jag ett av slutproven på engelskan och på fredag har jag det andra och sista slutprovet. Så jag har annat för mig den här veckan. PLÙS ATT ÄLSKADE JOSEFIN KOMMER HEM!!!!




Bästa syster. Jag oh Dito kör samma brottar-taktik.
Rumpan först! haha..

Nu ska jag fortsätta titta på snygg-Jessica Alba i filmen Good luck Chuck och sen ska jag sova. Börjar jobba 11 imorgon. Hoppas alla hafte n fin helg och att ni är taggad på en ny vecka med nya möjligheter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0