Mysig kväll med tjejer på Kalles!

Vi hade en super trevig kväll igår! Först satt vi här hemma och mös lite innan vi hade bokat bord på Kalles kl 20. Där blev vi kvar läänge, åt mat och efterrätt! G O T T ! Sen tog vi en liten runda. Först Goya, sen Harrys och avslut på Heartbreak i två minuter innan jag gick hem. Tantalanta ville hem och sova :P







För er som inte visste det är det värdelöst att gå ut nu för tiden i Gävle.

GOYA: Antingen så ekar det där när man kommer in för att det inte är nå folk alls där eller så är alla under 18. Kul!
HARRYS: Igår var det i alla fall någon form av lättklätt tema där så alla tjejer sprang runt i trosor och alldeles för urringade linnen, killar i bar över eller nätlinnen. Så pinsamt att jag bara satt och skämdes när vi var där inne!
HEARTBREAKk: Dit går alla andra som inte går till Goya eller Harrys, dvs typ ALLA i hela Gävle. Där är det antingen för trångt, för mycket svett och fislukt, för mycket äckligt folk som bara går ut för att få tafsa lite, eller bara för unga/för gamla som man inte känner.

Så jag kan starkt rekommendera att INTE gå ut i Gävle över huvud taget.


Idag blir det hockey! Mormor hade vunnit biljetter till matchen så jag och Sandra ska gå och se den. Det blir mysigt. Sen blir det troligtvis så att jag följer med bussen ut till Hedesunda och umgås med min kära familj medan karln fortsätter jobba häcken av sig. Jag har inte sett skymten av honom på hela veckan typ.

Ha en fin lördag ! Solen är ju framme, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0