Jag går i vinterskor på hösten alltid förberedd för storm

En liten update innan jag kryper till sängs..

50 cent igår var.. hmm inte en besvikelse men jag är inte heller imponerad. Han var söt när han log men hela den här "motherfucking.. bla bla" smörjan som dom öser ur sig är inte min grej. Jag är uppväxt med att svordomar är fula ord och tecken på dåligt ordförråd, att det är bättre att använda de fina orden som finns. Haha så alltså är hela den här grejen inte inte min grej. Det finns så otroligt bra och fin musik så jag tror att jag fortsätter att hålla mig till den. Men det var en upplevelse och det var ju coolt att en sån världsstjärna var i lilla Sandviken. 

Högskoleprovet. Vilken besvikelse. Jag har gjort det förut och var så taggad imorse att det skulle gå bra. Och så har dom gjort om skiten till något katastrofalt som var alldeles ihoprört och galet svårt :S Det gick skitdåligt för mig och jag hoppas att alla andra känner lika så de går tillbaka till som det var. Jag har ändå läst upp till Matte C och har lätt för matte, men det här var hur svårt som helst. Är ni nyfikna så kan man faktiskt gå in på studera.nu och se hela provet där!

Andreas är hemma. Ja det stämmer. Han kom hem halv 11 igår och jag kom hem två timmar senare. Idag har vi varit på provet från 8-17 och ikväll jobbar han tills halv 3. Imorgon åker han tillbaka till Göteborg för hela nästa vecka också men sen är utbildningen slut för den här gången. Vi har ju inte hunnit setts nästan någonting så jag längtar tills han kommer hem på riktigt :S

Kvällen har spenderats med Sofia. Vi har haft mys; tända ljus, glass, popcorn, chips och en rolig film. Nu är jag så trött så ögonen går i kors.

Imorgon: Sovmorgon. Vinka av Andreas vid tåget. Johannes match. Plugg. Sova tidigt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0