Guldstjärna till SB!

Hur gulliga får man vara egentligen? Swedbank (SB i fortsättningen här på bloggen) in my heart säger jag bara. Alla är så himla underbara, det är superpositiv stämning, alla berömmer varandra, visar uppskattning och är snälla mot varandra. Inget skitsnack någonstans! Trodde inte att det fanns sådana arbetsplatser för ett tag sedan men där är dom verkligen BÄST!



Tack :)

Nyss när jag ringde och sa att jag kunde komma tillbaka och jobba imorgon sa hon jag pratade med "Neej men gud inte ska du komma in och jobba bara en dag innan helgen. Var hemma imorgon också och vila upp dig och ta hand om dig lite så ses vi imorgon kväll klockan 19!" Dom är för goa.

Ja imorgon ska i alla fall några från SB ut och äta på interpool vid 19 och sen fortsätta ut så småningom! Det blir nog en trevlig kväll! Nu ska jag titta på en film. Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: mormor

Dom kanske behöver mig där i trevligheten. Jag blir ju snart ledig och räkna kan jag.

2011-10-09 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0