English pluggish!

God morgon mina fina läsare!

Jag sov enda till 10 idag.. Kom i säng ganska sent igår efter en lång film som var helt sjuk :S En sån där vriden psykologisk drama. Iaf så undrar jag varför jag kan hålla mig vaken när jag ligger själv och tittar på film, men somnar på två sekunder när andra är med.. Jag och Andreas har nog inte sett en hel film tillsammans för jag somnar hela tiden, haha.

Idag är det plugga som gäller! Och så ska jag även ner till stan en sväng och fixa lite. Ååh en vecka kvar på engelska B-kursen sen är den klar och jag har mitt betyg :D 



Ååh vad jag längtar tillbaka till värmen !!

 


Kommentarer
Postat av: mormor

Det är klart att du måste hålla dig vaken om du är ensam! Vem ska annars stänga av TVn och släcka lampan. Lite ansvar måste ju finnas inbyggt. Hos oss är det Rolle som har ansvaret för att stänga av TV.n. Då har jag snarkat länge.

2011-11-02 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0