DU

Jag fick det sötaste smset av Josefin igår:

"Jag kom precis på en grej vi borde införa oss systrar emellan, nämligen "Dagens uppdatering". Och det går till så enkelt att man skriver ett sms så här: Dagens uppdatering, och så berättar man en sak som hänt under dagen. Allt för att syster här borta i rymden ska ha koll på er. Är det så att ni känner att ni inte har råd att skicka ett sms varje kväll har jag förståelse och medlidande för dettta men det ger dock fortfarande ingen rätt att avstå. Och känner man att nej jag har inget vettigt att skriva ger det fortfarande ingen rätt att hoppa av, för JAG kanske har något viktigt att säga. Såå hur kom jag på det här då? Jo då jag precis tänkte skriva ett sms med denna mening: Dagens uppdatering, ******. Check! Och så kom jag på att fett kul, det här fortsätter vi med. Och jag har ju numera lagt ribban ganska lågt med en rolig D U (Just det, så kan man förkorta det om man vill att det ska gå snabbt). Hörs! ;)

Hon är så rolig min lilla sötnos! Så nu är det bara att börja skicka DUs varenda kväll på hennes beställning :P haha.


Jag blev hemma från SB idag också.. Jag hade tänkt åka dit men jag mår inte bra än så det fick bli en sista dag hemma. Ska försöka plugga en del och få lite gjort! Jag var uppe med tuppen imorse. Mamma ringde och behövde någon som kunde åka och hjälpa hennes kompis att få igång bilen med startkablar. Så jag och Elliot åkte och hjälpte till, sen åkte vi hem och åt frukost innan jag tog en promenad för att lämna honom på dagis.

fint väder idag, mysigt.
Åh vad less jag är på 3s nät nu. Internet funkar typ aldrig längre :S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0