Allergisk! Jag?

Nu är jag hemma igen efter två timmars undersökning.. Tack och lov fick jag en supergullig läkare så nu har hälsocentraler klättrat något steg uppåt!

Fästingbättet som jag fick för 3 veckor sedan och som fortfarande är infekterat var det ingen fara med. Febern, snoret och hostan är en vanlig förkylning men viruset som går är tydligen väldigt långvarigt.. MEN! Det som gjort att jag har känt mig så hängig, kliig i ögonen och nysig är ALLERGI! Jag är allergisk mot: damm, kvalster, kackerlackor (???) och väldigt överkänslig mot mögel. Så där har vi det! Jag har fått medicin nu och anledningen till att jag varit superhängig är för att allergin tydligen blivit värre nu när jag dessutom varit förkyld. Men när allergimedicinen börjar verka ska det bli ordning och reda igen.



Hehe jag ser lite mer bekymrad ut än vad jag är för att jag är helt röd och känslig runt ögonen.. Plus att de stack mig, 2 GÅNGER! Tur att man inte är någon pussy som är känslig mot sånt ;)



Jag hoppas det hjälper :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0