50 cent

Idag händer det grejer.. Vaknade tidigt och har suttit med engelskan sedan dess. Nu är jag äntligen klar!! Men gu vilken tid det tog. Snart kommer pappa och hälsar på en sväng, sen ska jag ner till stan och prata med SB. Sen ska jag till Valbo med Amanda och Matilda. Ikväll blir det 50 cent med Sassa och sen kommer Andreas hem :)

Haha jag som aldrig har varit på någon konsert och så blir 50 cent den första. Det enda jag vet om 50 cent är att han har blivit skjuten typ 9 skott, brukar ha skyddväst på sig när han uppträder och att han sjunger/rappar "It´s your birthday.." Det är egentligen inte alls min typ av musik men Sandra ville så gärna gå så jag följer med, det kan bli spännande ;) Btw. Sassa har en biljett över om någon är intresserad? Det är onumrerat så man behöver ju inte vara med oss, haha :P Hör av dig om du vill ha den!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0