11-10-10

Nu är jag hemma efter en heldag på SB i Valbo. 9-17 kommer jag vara där om dagarna. Ganska sköna tider faktiskt :) Idag har jag suttit i kassan själv hela dagen, det tar sig ;) När jag kom hem möttes jag av en nystädad lägenhet. Duktig Andy! Det var skönt och välbehövligt! Haha fast tvätten sparde han till mig. Han får bara skäll om han tar bort den för han viker som en kratta :P

BRR vad kallt det börjar bli ute! Nu är det höst for real!!

Haha Sandra på C och jag pratade om förlovningar för ett tag sedan. Tänkte på det idag när jag såg datumet. Hur många kommer det inte vara som förlovar sig 11-11-11 då? Det blir ju fint att ha ingraverat i ringen.. Och varför tar jag ens upp det? Ingen aning. 

Och eftersom jag halkat in på ett sidospår kan jag fortsätta att berätta om något som jag funderat på idag. Vad tusan ska jag göra med mitt liv? Jag känner liksom inte att jag verkligen brinner för något; att "ÅÅH DET HÄÄR VILL JAG GÖRA RESTEN AV MITT LIV!!!" Kommer man någonsin få den känslan för något jobb eller ska det vara så där halvdant liksom.. Något man gör för att få lön och ha råd att betala för allt man vill ha och göra?

Nu åker jag och Sofia till IKEA. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

När jag var liten visste jag precis vad jag skulle göra när jag blev stor; ha ett barnhem vid en fin sjö.

Jag har jobbat på sjukhus och i skola, intressant båda, men inte det jag fantiserade om.

Du trivs ju på banken, njut o ta det lugnt så länge.

Får du tid över kan du kolla med andreas om han har lust att gå på "vikatvättkurs" hos dig. <3

2011-10-10 @ 21:28:54
Postat av: mormor

Pluggar du inte för att komma in på den skola du vill gå? Eller? Du får inte ha förbråttom, du är ju ung än, du hinner med massor, men STRESSA INTE, kram <3

2011-10-11 @ 14:51:02
Postat av: Anna

Hej! Har följt din blogg sen USA-tiden och är nyfiken på vad som hände när du var som au pair, har själv haft dåliga erfarenheter med cultural care, du får gärna skriva lite om det i bloggen :)

2011-10-11 @ 19:49:52
Postat av: Hanna - mamma till Zelda

Vi har en tant på hemtjänsten som är född 11-11-11. Fast 1911 då! Jag trodde det var någon som gjort fel då jag skulle skriva upp hennes personnr, hihi.

Det är lätt att komma ihåg iaf!

2011-10-11 @ 22:02:40
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va roligt att du tog upp det :p Jag och N pratade senast om det idag, haha :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2011-10-11 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0