Jag hugger i sten men ser ingen kontur

Idag vaknade jag med en konstig känsla.. Har knappt sovit någonting inatt. Vi hade personalmöte imorse på Gnistan och sen slutade jag mitt dygn klockan 11. Det kom ett nytt barn till Gnistan inatt och även om det är ett skönt jobb är det otroligt jobba historier de bär med sig. Jag önskar ibland att jag inte brydde mig så mycket och bara lallade med som många andra. Men så är inte fallet. Jag är visserligen väldigt svensk på utsidan och visar sällan känslor, men insidan gömmer den största mjukisen man kan hitta.

Resten av veckan är det Swedbank som gäller. Det var två veckor sedan jag var där nu och jobbade så jag saknar dom minsann!




Kommentarer
Postat av: mormor

Nu förstår du kanske att jag aldrig glömmer åren på flyktingskolan !? Det är en förmån att få vara medvandrare och ge lite glädje, även om man helst skulle vilja förändra världen; typ ta från de rika ge till de fattiga, inte bara pengar. Kram <3

2011-11-15 @ 15:37:09
Postat av: victoria .

Hej Evelina ! Vad menar du med att alla andra bara lallar med ? Det kanske inte syns på utsidan vad människor tänker och känner precis som du själv säger att det inte syns på dig . Jag tycker att all personal på gnistan är väldigt engagerade och gör ett bra jobb .

2011-11-22 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0