Let´s love and risk it all!

Jag har haft en bra helg! Igår var vi hos Emelia och myste och grattade Sandra. Vi tog taxi till Goya och där var det faktiskt riktigt bra för en gångs skull! Mycket roligt folk, bra musik och härligt drag. Vi gick en snabbis till Heartbreak också men där var det så himla mycket folk så jag gick hem, åt pizza och sen somnade.

Idag har jag inte gjort särsklit mycket. Varit på Johannes match och dom vann som vanigt ;) Fina, duktiga bror. Efter det var vi till Vårvik och hälsade på och drack glögg, åt lussebullar och årets första skinkmacka! ÅÅÅ vad mysigt att julen är på väg. Det bästa och mysigaste som finns.

Imorgon ska ännu ett dygn göras på jobbet. Jag måste åka hemifrån klockan 6 så jag ska snart gå och sova. Hoppas ni haft en rolig och mysig helg!



Sandra 22 år igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0