Hett mat-tips från mig!

Recept: Smörmakaroner

Det här behöver du:
Makaroner
Smör
Salt
Vitpeppar

Tillagning:
Koka makaronerna. När makaronerna är klara, häll ur vattnet och ha i en stor smörklick och låt den smälta ner i alla makaroner. Salta och vitpeppra massor. Voila!! Middagen/frukosten/lunchen/mellanmålet är klart! SÅ GALET GOTT!!! Vi fick alltid det av mormor till frukost när vi var små och sov över hos dom.. Jag tycker fortfarande att det är så himla gott så jag äter det flera gånger i veckan. Jag kommer aldrig förstå människor som har ketchup på makaroner, snacka om att förstöra det goda! :P



Kommentarer
Postat av: mormor

Och du tror inte du kan laga mat! :)

2011-11-10 @ 22:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0