Grym show!

Jag har ju glömt att berätta om Lena PHs show igår. GALET BRA! Gu va snygg den kvinnan är. Hennes kropp är galen trots att hon är 45 och har fått två barn :S Shit alltså! Sista numret hade hon en tight kroppsstrumpa på sig och man bara dog när man såg hennes skinny kropp! Hon hade blandade nummer; berättade om sig själv, sjöng massa och hade mycket dansare med. Är ni intresserade av musik och underhållning kan jag verkligen rekomendera hennes show! Dessutom är det ju verkligen mysigt att det är på Circus.






Nu ska vi åka och titta när Mattias spelar bandy och sen har jag ingen aning om vad kvällen har att erbjuda. Imorgon ska jag iaf ut med några från SB, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0