Vi kommer att göra filmerna avundsjuka..



Hur sött är inte det här då?

Om jag ska gifta mig ska det vara just av den här enkla anledningen; att jag tror att vi kommer bli så himla bra att till och med filmerna blir avundsjuka. Jag ryser bara jag tänker på det.. en bra rysning. Jag ska aldrig gifta mig för att få stå där i en vit klänning, för att få ha det perfekta bröllopet, för att byta efternamn, för att få åka på smekmånad eller för att alla andra gifter sig. Det är så mycket mer än så för mig. Om jag gifter mig så kommer det vara för att jag känner att jag har hittat drömprinsen, mannen med stort M, den absolut rätta för mig som jag verkligen känner att jag vill tillbringa resten av mitt liv med. Då kommer jag gifta mig, men inte innan det.. Det enda kravet jag har utöver det är att hitta en underbar ring som gör att jag alltid blir påmind om den underbara dagen då man bestämde sig för att leva tillsammans med en annan person livet ut. Smycken betyder väldigt mycket för mig och jag bara älskar förlovnings och vigselringar!! hehe ja det var storyn om "my perfect wedding". Tills dess.. Titta på den här söta filmen ovanför och dröm er bort. En vacker dag står vi också där, lyckligare än någonsin. Då kan Noah och Allie från the Notebook slänga sig i väggen.. ;)

Här sitter jag ensam i soffan och myser med tända ljus, en film, god mat, tankar och funderingar. Jag kom hem från Stockholm vid halv 5, var ute i Hedesunda någon timme innan jag åkte in till stan, tog en långpromenad i regnet och har sen bara suttit och myst i min ensamhet i soffan.

En bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0