Jag känner gävles snabbaste 10-åring, coolt.

Idag har jag jobbat min första dag på Gdg.. Det är väldigt mycket att lära sig och hålla koll på i början, men så är det ju alltid. Det har ändå gått bra och jag känner att jag har ganska bra koll på kassan, men det blir ju en vana eftersom.. Imorgon ska jag jobba igen för att lära mig ännu mer, innan jag börjar jobba på riktigt. Jag ska ha 2 dagar och en natt på mig att lära mig allt, sen börjar jag stå där ensam! :)

Efter att jag slutade åkte jag upp till stadion vid läkerolen för att titta på när Sippie tävlade. Han var med i gdgif i veckan och vann i sin klass på 60 meter så han gick vidare till finalen och den var idag.. Och han VANN alltihop! Han är alltså den snabbaste 10 åringen i hela Gävle. Duktiga lilla du (som inte är så liten längre..)! Guldmedalj fick han och han var så stolt!












 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0