stop

I helgen har Elliot varit här. Vi hämtade honom i fredags morse, han var på dagis några timmar och sen på eftermiddagen var vi ut till Valbo en sväng, till Vårvik och sen hem för att få lite besök av Fia. Elliot somnade vid 7 och jag och Andreas några timmar senare.

Igår morse tog jag och plutt en långpromenad i boulongern och sen var vi och tittade på Andreas match på Nynäs. Sen ut till Vårvik igen för att äta pizza och umgås lite. Vid 8 på kvällen fick jag en saknar-josefin attack så jag och mamma betsämde oss för att åka ner till Sthlm och hälsa på henne. Så vi kom dit vid 10, åt och mös och satt och pratade länge inatt. Finaste, underbaraste syster och mamma. Imorse skulle mamma börja jobba klockan 10 så vi åkte från Sthlm vid 8 ungefär.

Andreas började jobba 12 idag och Elliot blev hämtad vid 1. Jag tog en promenad, satte mig och sola i Stenebergsparken en timme och nu sitter jag och funderar fram och tillbaka om jag ska ut till Hedesunda en sväng eller stanna här i stan :S hm.





Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag är världens lyckligaste som har DIG som syster!! <3 <3 <3

2011-05-22 @ 19:36:48
Postat av: mormor

Har ni hunnit till stkhlm!? Det var snabbt jobbat. Men jag har också hunnit massor känns det som, sett Viktoria o Daniel, varit i stugan, träffat bror, svägerska o systerdotter m.fl.

2011-05-22 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0