I hate that i love you.

Jag har haft en jättebra dag! Fika på stan vid lunch med M och det var supertrevligt.. Sen kom Martina och hämtade mig och vi åkte ut till Vårvik för att måla och måla. Haha så mycket "byggjobb" som jag gjort de senaste veckorna har jag inte gjort sammalagt i hela mitt liv. Mitt fjoll-flickiga jag kanske håller på försvinner och jag håller på blir en tuff tjej som kan bygga hus :P Nja, inte riktigt.

Nu sitter jag här ensam i soffan som vanligt.
Förr ville jag inte vara själv en sekund för då fick jag panik. Nu är det så himla skönt att bara vara med mig själv och göra precis det jag känner för. Jag tycker så klart fortfarande att det är roligast och alldeles underbart att vara med människor och umgås, men när jag väl är själv så njuter jag varenda sekund.



Du din lilla skruttgris skulle förstås gärna fått gjort mig sällskap nu..
Mamii saknar dig hjärtis.


Kommentarer
Postat av: miranda-mamma till mille

TAck för fika stunden Ewwe :). det får vi göra om:). super trevligt :)

2011-05-22 @ 21:34:23
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0