silver

AAMEEEEN SHIIIEEEET!!
Sverige förlorade big time, haha. Det såg ju bra ut enda tills slutet på andra, då gick det utför :P Jaja Sverige har i alla fall världens näst bästa hockeylag och det är grymt!

Nu ska vi åka och hitta på något att äta för jag är vrålhungrig trots gotta till matchen. Sen blir det nog Big brother kl 1 för det missade vi ju. Hoppas alla haft en bra helg!



Såna här knäppa bilder finns det på kameran när jag har råkat somnat under en soffmyskväll med andy. Han tycker att jag äter mycket och försöker få det att se ut som att jag äter även när jag sover.. Knäppskalle! Att jag inte är alltför söt när jag sover bjuder jag på ;)


Kommentarer
Postat av: mormor

Du är sååå söt, både vaken och sovande. säger någon nåt annat har de fel!!!!

2011-05-22 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0